Cooper-Climax T53 1961 MRRC 5038 verd fosc 1962; MRRC 5150 1967 (MC9901 GP57) |
Ferrari Dino 156 1961 MRRC 5038 vermell 1962 |
Lotus-Climax 24 1962 MRRC 5050 vermell, verd clar 1963; MRRC 5152 1967 |
Porsche 804 1962 MRRC 5051 groc 1963 |
Maserati 250F T2 1956 MRRC 5107 vermell 1965 MRRC 5104 1967 (MC9901 GP57) |
Vanwall VW10 1958 MRRC 5106 verd fosc 1965 MRRC 1967 ( MC9902 GP57) |
BRM P216 V8 1966 MRRC 5198 verd 1968; |
Honda RA273 1966 MRRC 5142 blanc 1968; |
Eagle AAR102 Weslake 1966 MRRC 5143 blau 1968; finals 70s (1); (MC9903 GP67) |
Matra-Ford MS10 1968 MRRC 5197 blau 1968; finals 70s (1) |
Ferrari 312T 1975 MRRC 6000 1977 |
McLaren M23 Ford 1976 MRRC 6001 1977 |
Lotus 79 Ford 1979 MRRC 6003 Martini; 6005 JPS |
Williams-Ford FW07B 1980 MRRC 6004 |
Brabham BT49C Ford 1980 MRRC 6006 |
(1) Les unitats fabricades als finals dels 70s presenten evolucions segons estètiques del moment dels F1.
Els cotxes produïts al 1968 eren reproduccions més reals sense alerons i altres afeixis.
Agraeixo a amigdalas per quasi totes les fotos que he utilitzat provinents de la seva bonica col·lecció.
I a Pechuga_VLC pel seu treball de recerca sobre la producció d’un fabricant especialment complicat.
Des de 1993 fins 1998 Slot tenia l’exclusiva de distribució a Espanya de MRRC.
Importava material amb el que fabricava i comercialitzava com propis cotxes amb les mateixes carrosseries injectades de MRRC.